Nyx girls- Dorothy

Äntligen kommer det ett lackinlägg! Jag swatchade en himla massa lack förra veckan men har inte orkat ta tummen ur. Blogglusten är inte på topp just nu.

Dorothy är ett galet vackert lack. Svart och rött är å andra sidan en kombination som aldrig slår fel. Det är verkligen som sex på naglarna. Jag har lagt ett lager Dorothy över två lager svart.
Dorothy har svart jellybas, rött glitter och röda hexagoner. Hur fint som helst! Och det kostade inte alls många dollar på CherryCulture.

Vad säger ni, är svart och rött en kombination för er?







 

Kommentarer :

#1: VildaNaglar

Sååå jäkla snyggt!!!

Tror jag måste leta fram och använda mitt igen :-)

skriven
#2: Ann-Sofie/Colour it

Såååå läckert. Rött och svart är ju bara så snyggt ihop. :-)

skriven
#3: Erica

Oh, yes!!! :)

skriven
#4: Helena

Rött & Svart är en oslagbar kombination :)

skriven
#5: Kajsa

snyggt !

skriven
#6: Dess/Drömteori

Mmmm. Me like! Har ett liknande från Revlon fast med lila glitter i svart bas.

skriven
#7: Sofie

Ser jättesnyggt ut! :D

skriven
#8: Lela

Rött och svart är en kombination som jag sällan bär men den är inte mindre snygg för det. Just Dorothy är mycket vacker.

skriven
#9: B R O W N S U G A R

Sv: Jasså? :} Nu blev jag nyfiken! Vad är det du inte gillar med märket?

skriven
#10: ♦ • . josefine - skönhetsblogg

jättesnyggt lack! älskar rött & svart tsm! :)

skriven

Kommentera inlägget här :