China glaze- Fifth avenue

Åeh,är det inte internet som krånglar så är det kameran. Något vill inte att jag ska blogga. Men HAH,för jag har massa inlägg i arkivet ;) Där fanns bland annat Fifth avenue som jag egentligen inte ens tänkt visa upp. Men alla lack kan inte vara vackra,så jag visar det ändå.

Jag gillar inte det här. Det är något med färgen som jag inte kan sätta fingret på. Det känns som att det är en för smutsig nyans av rosa. Jag vet inte. Men formulan är kanon,precis som med de flesta av CG's cremelack.
Det här hamnar nog i byteslådan faktiskt.

Vad tycker ni om Fifth avenue? Är den något för er?

Kommentarer :

#1: Elin/Nailmanic

Jag tycker absolut inte att lacket var fult men kan hålla med dig om att det var en lite skum nyans av rosa.

skriven
#2: Ann-Sofie

Jag tycker det var fint, en skön rosa.

skriven
#3: Beautybylinda

Ha detta med men inte lackat med det. Vet inte vad jag tycker än.. Känns lite leverpastej i vissa ljus..

skriven
#4: Anonym

Inte min kopp te. Det är inte fult men det känns som en lite omodern rosa nyans. Det hade gärna fått vara antingen lite smutsigare eller lite klarare, det ser mest ut att vara något mellanting just nu.

skriven
#5: Martina - Colourize Me

Jag gillar det faktiskt! Men jag skulle nog inte gilla det på mig. Åh, svår färg. Påminner om en tegelfärgad matt historia från depends vårkollektion från förra året. Den var däremot hemsk på alla plan.

skriven
#6: Johanna (Jolimas sminkblogg)

Jag tycker att det var fint, gillar den typen av rosa :3

skriven
#7: Helena

Nä, det här var inte min grej.

skriven

Kommentera inlägget här :