AVSLUTAD! Tävling- Vinn 4 av mina frankenlack

Nu kör vi igång en tävling tycker jag! Jag har valt ut 8 av mina bästa frankenlack. En person har chansen att vinna 4 stycken valfria lack. Nedan har ni namn och länk där ni kan se swatches.

Regler
Skriv en kommentar med vilka 4 lack du skulle vilja vinna.
Kom ihåg att ha en giltig emailadress så att jag kan kontakta vinnaren.

För större chans att vinna kan ni
- Gilla min facebooksida BeautybyM.se <--- Länk
- Följa mig via Bloglovin' <--- Länk (men sluta inte följa efter tävlingen,det är bara dumt)
- Tipsa om tävlingen på din blogg.
 
Ange i din kommentar om du gjort något av följande och skriv ev. länk till blogginlägget.

Tänk på att
- Endast en kommentar per person är giltig.
- Tävlingen är endast öppen för boende i Sverige.
- Vinnaren har 48 timmar på sig att svara på vinnarmejlet. Annars dras en ny vinnare.
- Jag blandar lacken när jag dragit vinnaren. Lacken blandas i 5 ml Dependflaskor.

Tävlingen avslutas onsdag 10e Juli kl 23.59. UPT: TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD!

1.Pascal (länk) 2.Aurora (länk) 3.Jiminy Cricket (länk) 4.Cleo (länk)


5.Persephone (länk) 6.Peegasus (länk) 7. Achilles (länk) 8. 400 slag (länk)
 

Kommentarer :

#1: mathilda eriksson

Jag vill vinna Aurora, Jiminy Criket, Achilles och 400 slag! Redigt snygga allihopa dock!
Gillar på facebook! Har inte bloglovin så skapade inget konto för det är inget jag använder ändå, jag har alla bloggar jag följer i en mapp istället :)

skriven
#2: Johanna

Det här var svååårt! Men jag skulle vilja vinna Pascal, Aurora, Peegasus och 400 slag. :-) Alla var jättefina! Har gillat på fb.

skriven
#3: Beeautiful Life - allt om skönhet

Jag är med och tävlar! Skulle vilja vinna nummer 2,3,5,8. Helt underbara färger! :)
Följer på bloglovin och gillar på facebook :)

skriven
#4: Sara

Vilka underbara lack! Om jag vann skulle jag gärna vilja ha Pascal, Cleo, Peegasus och 400 slag.
Har gillat på facebook och håller tummarna :)

skriven
#5: Matilda

Så fina lack allihopa:) Jag skulle vilja vinna Pascal, Aurora, Jiminy Cricket och Cleo:) Jag gillar redena din Facebook sida och följer dig på Bloglovin:)

skriven
#6: Zelda

Åh det här blir svårt att välja, men jag skulle nog allra helst vilja ha 1.Pascal, 6.Peegasus, 7. Achilles och 8. 400 slag! 400slag och Pascal är nog mina absoluta favoriter. <3

skriven
#7: Louise

Mina favoriter och de jag skulle vilja ha om jag vann är Pascal, 400 slag, Aurora och Persephone! Jag har sedan rätt länge följt dig på bloglovin' och gillat din facebook :)

skriven
#8: Anonym

Oj, oj den här tävlingen skulle man ju inte ha något emot att vinna! Jag skulle välja: Cricket, Peegasus, 400slag & Cleo

Följer dig gör jag redan både via Bloglovin och FB :)

skriven
#9: Hanna Brännlund

Åh va kul! Så fina lack du gjort (: helt kär i rad 2; Persephone, Pegasus, Achilles och 400 slag!

skriven
#10: Kim Ringström

Alla e super fina men skulle vilja vinna 1,4,5 & 8

:)

skriven
#11: Anneli

Jättefina! Skulle vilja vinna: Peegasus, Achilles, 400 slag, Jiminy Cricket :)

skriven
#12: Petronella

Hej. Skitcoolt att du kan göra egna lack :D
Om jag vinner skulle jag vilja ha; aurora (snyggaste av dem alla!), persephone, peegasus och 400slag! Alla är skitcoola!

Gillar dig på facebook men använder inte blogovin, din blogg ligger i mappen Bloggar på datan istället :)

Ha en bra dag! Kram

skriven
#13: Ann-Sofie/Colour it

Mina favoriter är Aurora, Jiminy Cricket, Cleo och Persephone.
Jag gillar din facebooksida sedan en lång tid tillbaka och jag följer dig på Bloglovin' även där sen en lång tid tillbaka. :-)
Nu håller jag tummarna, :-)

skriven
#14: Bam

Åh, vilken rolig tävling. Vinner jag så skulle jag vilja ha Pegasus, Aurora, Cleo och 400 slag. Gillar din sida på FB och följer dig via bloglovin. :)

skriven
#15: Julia

Hej, jag är jättegärna med och tävlar! Har gillat på facebook, och följer sen förr på bloglovin. Nr 1, 3 , 6 och 8 tycker jag om mest!

skriven
#16: Camilla

Åh vilka fina lack! Om jag vinner vill jag ha nummer 2,3,6 och 7 :)
gillar dig på facebook (Camilla Jonsson) och följer dig på bloglovin sen tidigare :)

skriven
#17: Ida

Om jag vann skulle jag vilja ha Jiminy Cricket, Aurora, 400 slag och Cleo. Jag följer på bloglovin och gillar på facebook.

skriven
#18: Amy

Åh, detta vill jag så gärna vinna!!! :)
Skulle jag ha turen på min sida så får du gärna skicka Persephone, Pegasus, 400 slag och Jiminy Cricket till min brevlåda. ;-)
Har också bloggat om det.
http://amylioness.blogspot.se/2013/06/vill-vinna-lite-lack.html

skriven
#19: Frida

Gillade din fb sida:).

Skulle väldigt gärna vilja ha de fyra översta lacken.

skriven
#20: josefina

Jag skulle vilja vinna 1. Pascal 5. Persehone 7. Achilles 8. 400 Slag
Jag gillar din Fb sidan med namnet: Josefina Berglund
Och följer dej på bloglovin

skriven
#21: Anonym

Superfina lack! Jag gillar speciellt Pascal, Peegasus, Aurora och Persephone så de vill jag vinna. Jag gillar på Facebook och bloglovin sedan innan.

skriven
#22: Sara

Jättefina lack! Följer redan dig på bloglovin.
Mina favoriter är Aurora,Jiminy Cricket, 400 slag och Achilles. :D

skriven
#23: Amanda Lundh

Jag gillar bloggen på Facebook och följer din blogg via bloglovin sedan tidigare :)
Men lacken jag skulle vilja vinna är: Pascal, Jiminy Cricket, Cleo och 400 slag.

skriven
#24: Helena i Uppsala

Aurora, Cleo, Persephone, Peegasus
En lott och vinner jag delar jag med mig till brorsdottern med favoritfärgen lila och sedan de mer traditionella färgerna till mamma och mig.

skriven
#25: Linda

1,2,5 & 8 skulle jag vilja ha om jag vinner. :)

Jag följer dig både på fb & bloglovin. :)

skriven
#26: Emma

Jag är med, har gillat din fb sida Emma Lindberg
följer dig på bloglovin nu också :)

Om jag vinner vill jag gärna ha
Aurora
Pascal
Achilles
400 slag

skriven
#27: Tove

Wow, inte lätt att välja, MEN:
1, 3, 4 och 5
Håller tusen tummar!

skriven
#28: Martina

Hej!

Jag har varken facebook eller blogg men jag har följt dig ett tag nu ändå! Om jag vann skulle jag vilja ha lacken 1, 2, 3 & 8 :)
Kram!

skriven
#29: Klara Myrsell

Om jag vann skulle jag vilja ha lacken Pascal, 400 slag, Jiminy Cricket och achilles. Jag gillar på Facebook sedan tidigare och följer på bloglovin också.

skriven
#30: Heidi Larsson

Oh my god vilken tävling!! =)
Du vet ju hur jag älskar dina lack!!

Jag har bloggat här: http://livetenligtheidi.blogg.se/2013/july/jag-tavlar-hos-beautybym-om-nagellack.html

Gillar/Följer dig redan överallt! =)

1, 5 och 8 skulle jag vilja vinna!

skriven
#31: Jennifer

Jag följer dig på facebook och bloglovin! Om jag vinner så skulle jag vilja vinna Pascal, Aurora, Jiminy Cricket och Cleo! :)

skriven
#32: veronica hedlund

jag är jätte gärna med.

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)
följer dig på bloglovin
har länkat i blogge
www.minbebis.com/blogg/inka/vinn-nagellack-4/

kram och trevlig sommar
/veronica

skriven
#33: Frida Ståhl

Jag är gärna med och tävlar!

Jag skulle vilja vinna lacken Pascal, Cleo, 400 slag och Jiminy cricket. Dom ser verkligen superfina ut!

Jag gillar bloggens sida på Facebook och jag följer dig sedan tidigare på Bloglovin' =)

skriven
#34: Anja Andersson

Jag hade älskat Jiminy Cricket, Aurora. Cleo och Peegasus. Jag både gillar din FB-sida och följer bloggen via Bloglovin. Tyvärr har jag ingen blogg.

skriven
#35: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

1,2,4 och 7 vill jag vinna

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/07/10/nagellack-107/

skriven
#36: felicia olsson

Jag är jättegärna med och tävlar :))

Jag skulle vilja vinna Jiminy Cricket & cleo & peegasus & 400 slag. Gillar på fb med namnet Felicia Olsson

Ha en bra dag! kram :)

skriven
#37: Therese Berglund

Jag skulla vilja vinna Aurora, persephone, 400 slag och Pascal! :)

skriven
#38: Frida Olsson

JAg gillar på facebook och bloglovin. HAr ingen blogg men chansade och delade på facebook.

Vill vinna nagellack nummer 1,4,5 och 8. =)

skriven
#39: daniella

Jag är med!
Vill vinna Aurora, persephone, peegasus och 400 slag.
Jag gillar på facebook - Daniella caroline

skriven
#40: Caroline G

Jag är jätte gärna med!
skulle vilja vinna: Pascal, 40" slag, peegasus samt achilles, kraam!

skriven
#41: Erika

vad fina! Jag skulle vilja vinna Pascal,Persephone, achilles och 400 slag.

skriven
#42: Frida Bergner

Jag vill självklart vara med..

Jag önskar vinna lacken: 1. Pascal, 2. Aurora, 6. Peegasus, 400. slag.

Gillar din FB-sida: Frida Bergner
Följer dig via bloglovin som nr 189
Tipsar om tävlingen på min FB: Frida Bergner

skriven
#43: Annica L

1, 2 , 4 , 5 skulle jag vilja vinna.

skriven
#44: Cassandra

Jag skulle vilja vinna

Jiminy Cricket,Achilles,Aurora,Pascal

skriven
#45: annica la sundström

gillar på fb och hoppas på Pascal.Achilles,Aurora och 400slag

skriven
#46: Mirjam

Jag skulle vilja Persephone, Peegasus, Achilles och 400 slag, såå snygga färger!

skriven
#47: Johanna

Hej!

Vilka fina nagellack! :)

Jag skulle vilja vinna dessa 4: Aurora, Peegasus, Achilles och jiminy cricket! :)

Ha en bra dag! :)

skriven

Kommentera inlägget här :