China glaze- Riveting

Jag har visat er detta förut,för ganska längesedan och med crappy bilder. Men det är så vackert att det förtjänas att visas tvåtusen gånger om ;)

Riveting är det lack som suttit,och sitter,på mina naglar under påskhelgen och jag vill aldrig ta bort det.
Jag hade verkligen glömt bort hur mycket jag gillar det här perfekt orangea glassflecklacket.
Jag har lagt på ett nytt lager om dagen bara för att det är så fantastiskt fint när det är nylackat. Men jag minns inte hur många lager jag hade från början.

Gillar man orangea lack är det här ett måste i lacklådorna!

Kommentarer :

#1: Heidi

Reminds me of Peegasus ;) Som sitter på mina naglar denna helg! ;)

skriven
#2: FruVesa

Fastnar mer och mer för detta lacket...

skriven
#3: Alexandra

Det här lacket är SÅ så snyggt. Måste köpa hem det snarast (kan inte fatta att jag inte gjort det än).

skriven
#4: Anonym

Ett av mina absoluta favoritlack. Undrar om inte jag också borde visa det här snart igen hos mig. Tål att tittas på många gånger.

skriven
#5: Martina

sååååååååå snyggt!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :