Yves Rocher-tips!

Jag kommer inte be om ursäkt för dålig bloggning, jag har mina anledningar. Var inte oroliga, lilla Grodan i magen mår bra och sparkar för fullt. Vecka 20 imorgon.

Senaste veckorna har jag varit fylld med energi samtidigt som jag har varit helt tömd på den. Det är olika från dag till dag. Vissa dagar är man nere men måste ge sig ut på ärenden etc. Jag har hittat bästa misten mot ett trött ansikte. Yves Rocher Vitamin face mist Pink Grapefruit. Doftar fantastiskt och gör att man genast känner sig lite piggare och frächare. Det enda jag inte gillar är sprutmunstycket. Jag tycker att det kunde vara lite mer "finsprutigt". Nu upplever jag att det blir några ganska stora droppar. Så den är inte optimal att använda över makeup.
 
Som kompliment till misten, eller kanske misten är komplimentet, använder jag Cooling effect mask Cranberry.
Den ger en härlig kylande känsla och ansiktet känns verkligen mjukt och återfuktat efter jag använt den.
Jag älskar dessutom produkter som doftar tranbär. Underbart!
Båda dessa produkter finns just nu till extrapris på Yves Rocher. 39:-/st ord pris 79:-/st.

Vad använder ni för produkter när ni känner er trötta och glåmiga?

Bilderna tillhör Yves Rocher.

Kommentarer :

#1: Erica

Heja Michan, det gör inget med bloggen, vi läser när det kommer något! :) Säkert är det många fler än jag som precis kommer i håg hur det kan va! Min lilla är 18 mån nu o jag börjar typ komma ur dimman först nu ;)

skriven
#2: Johanna

Åh, misten blev jag sugen på! Skulle vara perfekt under en lång dag vid datorn (och så är de flesta av mina arbetsdagar).

skriven

Kommentera inlägget här :