Det blir bättre

Jag ska ta tag i bloggen igen. Jag lovar! Jag saknar att fota, skriva inlägg och kontakten med er. Men än är jag inte bra. Läkarna vet inte vad det är för skit och när det ena försvinner så kommer något annat. En av sakerna är förmodligen magkatarr, får medicin och det känns lite bättre.

Vaknade upp imorse och möttes av nyheten att Kristian Gidlund har somnat in. Som jag grät.
Man kan älska en person man aldrig träffat. Som han hjälpte mig när min mormor gick bort i cancer. Åh, fina Kristian. Jag hoppas du klättrar i träden med det barn du aldrig fick ♥ Du kommer alltid att leva kvar,men nu är du på en bättre plats.

En annan bitter sak är att jag egentligen just nu skulle befunnit mig i Stockholm på The Body Shops pressvisning. Men jag skulle aldrig klara en så lång bussresa eller så mycket människor just nu. Så jag fick tyvärr ställa in det. Hade verkligen längtat ju!

 
 

Kommentarer :

#1: Klara

Har haft magkatarr, det är så hemskt och jag lider med dig. Hoppas du blir bättre snart! Krya!

skriven
#2: Camilla

Men vad tråkigt att det inte blir riktigt bra! Hoppas det går över snart! Krya på dig!

skriven
#3: Martina - Colourize Me

Ta den tid du behöver hjärtat! <3

skriven
#4: Ann-Sofie/Colour it

Åh krya på dig! Vila och sköt om dig. Kram! ♥

skriven
#5: B R O W N S U G A R

Åh så tråkigt :( Hoppas att du blir bättre snart, vila & tänk på dig själv nu <3 de kommer alltid fler event!

skriven

Kommentera inlägget här :