Hösten hos Depend

Uppdateringen är så himla dålig,men jag är verkligen inte frisk än. Imorgon ska jag ringa vårdcentralen, för det här är inte normalt. Men igår var faktiskt en ganska bra dag. Paketet från Depend innehållandes höstkollektionen,som skickades för en månad sedan,kom äntligen.
"Mättade dova höstfärger och pudriga pasteller i syren och nougat möter spännande kontraster i korall och petrol som lyser upp höstens naglar" -Depend
Många fina lack, även om jag känner att några av lacken är alldeles för lika varandra.
Vad tycker ni, är det en bra höstkollektion? Jag är mest sugen på de mer färgglada lacken.
Enskilda inlägg och swatches kommer såklart :)

Lacken släpps v 37 (borde alltså finnas i butik nu) och kostar 25:-

 

Glöm inte att ställa frågor i frågestunden HÄR. Jag vet att ni vill, så kom igen nu ;)

Kommentarer :

#1: Ann-Sofie/Colour it

Nja det är ingen som är sådär wow, kanske de två längst uppe till höger. :-)

skriven
#2: Evelina

Spännande färger :)

skriven
#3: Helena

En hel del fina höstfärger.

skriven
#4: Nageldraken

Hm, nej, jag fastnade inte riktigt för den här kollektionen. Lite för milda toner för min smak.Den där blågråa högst upp till höger ser i o f s rätt fin ut!

skriven
#5: Alexandra

Jag tycker att den här kollektionen ser riktigt trevlig ut!

skriven
#6: veronica

Vilka härliga färger :) superfina.

skriven

Kommentera inlägget här :