Depend- 399

Jag är så extremt missnöjd med mina naglar. De har fått en väldigt konstig form på senaste tiden. De välver sig inte utan växer som en trekant typ. Oerhört fult och gör mig väldigt opepp på att lacka dom. Men här får ni iallafall en skymt av 399 från Depends vårkollektion.
Finns inte så mycket att skriva, en blek kall rosa nyans som inte är särskilt unik. Men jag tycker det är himla fint ändå. Rosa tilltalar mig! På bilderna har jag två lager och formulan är dom Depend är mest, riktigt bra och lättlackad.






PS. Som ni kanske ser har jag försökt få lite mer ordning på kategorierna. Lite mindre blandat och mer indelat. Tex en för hudvård, en för hårvård etc. Även lacken blir numera indelade i färgkategori. Men kategorin "Naglar" finns kvar där ni kan se alla färger samlade.

PS2. Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera om graviditeten här på BBM en gång i veckan. Som ni kanske märkt så blev det inte så utan allt om graviditeten och grodan hamnar på gravidbloggen http://michaelanorlin.blogg.se

Kommentarer :

#1: Julia, Junes abstracts

Konstigt att de ändrat form. Du kanske skulle fila dem annorlunda, mer ovalt kanske får dem att se ut som om de välver sig fast de inte gör det? Assnyggt lack i alla fall, älskar såna här rosa.

skriven

Kommentera inlägget här :