Sensinity- 33

Jag älskar mintgrönt. Och jag älskar lack. Mintgröna lack får mitt hjärta att slå volter. Och jag är på ständig jakt efter en ersättare till Isadora- Marzipan. 33 är förvisso inte en ersättare men himla fint ändå! Sensinitys lack ska tydligen vara doftlack, detta är inget jag märkt av med 33. Formulan var lite rinnig men samtidigt tjock så det krävdes 3 lager innan jag var nöjd men då blev det lite för tjockt på nageln för min smak, men färgen är så fin att det faktiskt inte gör mig något.

Det här lacket köpte jag i en butik här i Karlstad som heter Partaj för ynka 19:-
Helt klart värt sina få kronor!

Förresten så är det Grön onsdag idag. Ni kikar väl in hos Karin för fler gröna lack?







 

Kommentarer :

#1: daPerley

Ah, detta ska jag kolla efter på malmamarken i år. :) Fint!

skriven
#2: Erica

Ooo fint :) jag har två senisinity-lack o iaf ett av dem luktar tydligt av citron! Trevligt som omväxling men lite skumt!

skriven
#3: Karin || Vacker & Underbar

Fint! :D

skriven

Kommentera inlägget här :