Bloggsemester och Ruby pumps

Jag har varit i Sälen i en vecka, jag hade en hel lista på saker som skulle tidsinställas. Men jag hade verkligen inte tid. Jag har dock inte dåligt samvete för det har varit otroligt skönt att inte behöva tänka på bloggen. Jag tänker fortsätta min bloggsemester till efter nyår, då tar vi helt nya tag och kickstartar ett förhoppningsvis asbra bloggår!
Jag ska visa massa nya produkter, naglar och makeuper. Dessutom fick jag en minifotostudio av min bättre hälft i julklapp så bättre bilder blir det förhoppningsvis också.

Men först vill jag ställa er en jätteviktigt fråga. Vad hade ni på era naglar på julafton?
Jag hade China Glaze Ruby pumps. Får jag inte ha just det lacket så kvittar det. Ultimata jullacket!

Här är en gammal bild när jag hade Ruby pumps lackat över svart. Som sex på naglarna ♥
 

Kommentarer :

#1: Camilla

Så snyggt nagellack! Verkligen ett jullack.
Själv hade jag Essence - Me & My Lover som är ett rött sandlack :)

skriven
#2: Anonym

Vad hände med tävlingen?

Svar: Vinnaren är dragen och kontaktad via mejl :) Har inte haft tid att skriva ett blogginlägg om det. Det är inte alltid jag gör det heller.
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Lackert

Jäklar vad snyggt det blev över svart :) måste testa det någon gång

skriven

Kommentera inlägget här :