Reddville V.I.P utskick- Nivea sensitive

Den här månaden har Reddville (tidigare Tampons for free) en stor kampanj tillsammans med Nivea och deras nya serie för känslig hud. Serien ska minska rodnad, stramhet och torrhet i huden.
Serien innehåller

♦ Sensitive cleansing milk (69kr) - En parfymfri rengöringsmjölk som rengör skonsamt och effektivt. Den är berikad med dexpanthenol och druvkärnolja som vårdar och skyddar.

♦ Sensitive 3-IN-1 Micellar water (75kr)- Parfymfri 3-i-1 produkt som rengör på djupet,tar bort ögonmakeup och tonar huden. Den är berikad med dexpanthenol och druvkärnolja som vårdar och skyddar. Micellär-teknologin är inte uttorkande och respekterar hudens naturliga balans. Alkoholfri!

♦ Sensitive day cream (99kr) - Parfymfri dagkräm som lugnar känslig hud med hjälp av lakritsextrakt,dexpanthenol och druvkärnolja. Tillför fukt, minskar och förebygger rodnad,stramhet och torrhet. Innehåller solskyddsfaktor 15.

♦ Sensitive night cream (99kr) - Parfymfri med fuktighetsbevarande formula som återuppbygger känslig hud under natten. Även den är berikad med lakritsextrakt,dexpanthenol och druvkärnolja.

Jag har inte hunnit testa dessa produkter under en längre tid,men hittills gillar jag serien riktigt mycket. Jag lider av en väldig rodnad i ansiktet, men jag upplever fakiskt att den har minskat sedan jag började använda serien.

Har ni känslig hud? Är ni nyfikna på Niveas Sensitive-serie?




Glöm inte att registera er på Reddville och få hem gratis tamponger i brevlådan varje månad. Det enda man behöver göra är att varje månad svara på några frågor om reklamen på tampongkartongen. Jag har varit med i många år det funkar kanon. Mer tamponger till folket!

Kommentarer :

#1: Lackert

Åh wow vilket generöst utskick det var denna gången :) Anmälde mej för länge sedan men har inte kommit med än iaf, hoppas på tur. Ansiktsvattnet är jätte bra, använder det dagligen

skriven

Kommentera inlägget här :