China Glaze- Pom Pom

Nu får ni hata mig om ni vill, för att jag spammar bilder på Pom Pom.
Men jag kan, utan tvekan och helt ärligt, säga att detta är det absolut vackraste lack jag någonsin
lackat på mina naglar! Tillochmed min sambo höll med mig. "Löjligt vackert" sa han. 
Han sa även att jag skulle beställa en flaska till. Och det höll jag med om. 

Det är rosa, det är glittrigt, det torkar snabbt, det är helt,ursäkta, jävla fantastiskt!
Dock är det svårt att fånga på bild, så bered er för fler bilder tagna i solljus när denna behagar komma fram.
Något som även är svårt att fånga på bild är känslan jag känner inom mig just nu.
Känslan att ha hittat världens vackraste lack ;)








Med blixt



Kommentarer :

#1: Jessica

Håller med om att det ser galet fint ut!:)

skriven
#2: Andréa

Sv: Ja, tänkte skriva det i inlägget också.. Men det finns mycket att säga om glitter :) Det finns ju dock inte såna varningar på alla glitter.

skriven

Kommentera inlägget här :