Tävling: Vinn hårstylingskit från Got2b

Vinn detta kit från Got2b innehållande

-2 sexy volume hairspray
-2 sexy volume mousse
-Beach matt Surfer look
-Powder'ful Volumizing styling powder

Reglerna är enkla:
Alla kan vara med!
Oavsett om ni har blogg eller inte.
Skriv bara en kommentar tex "JAG ÄR MED"
så är ni automatiskt med i tävlingen.
Glöm dock inte skriva er mejladress så jag kan kontkta vinnaren.
Jag låter slumpen avgöra så alla har lika stor chans att vinna!

Lycka till!

Tävlingen avslutas 9e maj
Kommentarer som ej har med tävlingen att göra raderas.

Kommentarer :

#1: Sandra!

Åh ja vilken bra idé ;) Fast jag har fan aldrig vunnit något, Haha.



JAG ÄR MED! :D

skriven
#2: Sandra!

Jo jag förstod det, men menade mer att det knappt är någon idé för jag har sån otur, haha!:D

skriven
#3: Anna-Zofia

JAG ÄR MED! :D



tjohooo!

skriven
#4: Amanda

JAG ÄR MED

skriven
#5: Jea

Jag är med! ;D

skriven
#6: Ninni

Åh, jag är med!

Vore sjukt kul om man vann :D

skriven
#7: keela

Jag är gärna med :)

skriven
#8: Diana

Jag är hemskt gärna med! :)

skriven
#9: emma

jag är med! :)

skriven
#10: VildanaVilleMesic

JAG ÄR MED!

skriven
#11: Nina

Got2b luktar så sjukt gott :D Jag är med! :)

skriven
#12: Åsa

JAG ÄR MED!

skriven
#13: Maria

Lätt att jag är med :D

skriven
#14: EmbLeM

I'M IN!! :D

skriven
#15: M.

Åh, jag är med! :D

skriven
#16: m - kungen i pungen

Jag är med :)

skriven
#17: Patricia

JAG ÄR MED



skriven
#18: Tanja

Jag är med!

Precis vad mitt hår skulle behöva;)

skriven
#19: ebba

Så skojsigt! Hoppas turen är med mig ;) (jag är med) :)

skriven
#20: lizette

Jag vill vara med :))

skriven
#21: louise

Jag är med :)

skriven
#22: Marie

Jag är med och tävlar här :)

skriven
#23: Ida Andersen

Vad trevligt, jag provar väl min lycka jag med. JAG ÄR MED,

skriven
#24: Pernilla/Stålpants ärkefiende

Jag är med!

skriven
#25: Emma

Jag är med :)

skriven
#26: Helena

JAG ÄR MED!!! =)

skriven
#27: Lolad

Jag är jätte gärna med i din tävling :D

skriven
#28: Tilly Cookievirus

Även om jag inte har mycket hår att arbeta med för stunden så måste jag vara med, då kanske jag väl slipper köpa produkter när håret blivit långt nog! :D

skriven
#29: alexandra

Jag är med :D

skriven
#30: Ida

Jag är med ;)

skriven
#31: Baso

Jag är med!

skriven
#32: Steffanie

Jag är med! :D

skriven
#33: Felicia;)

Jag är med:)

skriven
#34: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

hej sötnoscheyen :D

Hur kunde du få alla de där fina produkterna ?:) LLycckad tävling ju! självklart e jag på!



Puss och kram på dig! <3

skriven
#35: ellenjohansson :)

Åh så kul! :D

JAG ÄR MED! :D

skriven
#36: Anna

Jag är med!!:)

skriven
#37: Zandras Rosa Dagbok

Åh, jag vill verkligen vara med och tävla!!:D

skriven
#38: emma

jag är med! :)



[email protected]

skriven
#39: Cecilia Mellberg

Jag är med :)

skriven
#40: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Jag är med :)

skriven
#41: Darksess

Jag är med! :D

skriven
#42: LouiseMonica

Åh vad bra! Jag är jättegärna med! kramkram

skriven
#43: M.

Åh, jag är gärna med! :D

skriven
#44: Sanna

jag vill otroligt gärna var med och tävla, skulle verkligen behöva lite bra produkter till mitt hopplösa hår, hihi

skriven
#45: Erika Salminen

Jag är gärna med :)

skriven

Kommentera inlägget här :