Great lash



Som ett brev på posten dök det upp ett paket i min brevlåda.
Innehållandes en gratis mascara från Maybelline. Jag tackar jag :)
Great lash mascaran fyller 40 år. Faktum är att Great Lash var den första mascaran jag hade!
Nostalgi!
Det är Blogkeen som i samarbete med Maybelline skickar ut mascaror.
Blogkeen är ungefär som Bloglovin'.

Nu till saken.
Skulle ni vilja att jag lottar ut en Great lash mascara till er läsare? :)
En gratis mascara är aldrig fel,och reglerna skulle bara vara "skriv en kommentar".



Bloggextra.se

Kommentarer :

#1: Ida

Jag skulle vilja vara med och vinna en mascara! :)

skriven
#2: E

sv; tack så mycket! :)

skriven
#3: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)

Så kolla gärna in min blogg:)

skriven
#4: Anonym

Lämna ett avtryck och få fler besökare till din blogg/hemsida! - http://webbsilo.se/avtryck/

skriven

Kommentera inlägget här :