AVSLUTAD! Tävling: Vinn body butter från 100% Pure

100% pure är som det låter. Ett märke som satsar enbart på naturliga produkter.
Dessutom är det 100% veganska produkter (förutom dom som innehåller bivax) och är cruelty free. Så det är inte testat på djur.
Nu har ni chansen att vinna ett body butter i doften Honey Almond i samarbete med Thepinkchili.com

För att vara med och tävla ska ni

- Gilla ThePinkChili på Facebook HÄR
- Skriva en kommentar att ni är med

För större chans att vinna ska ni

- Skriva ett inlägg på er blogg/hemsida att ni är med och tävlar
om ett body butter från 100% pure hos Beauty by M. Samt länka till tävlingen.

- Eller dela tävlingen på Facebook. 

Glöm inte att skriva er mejl så att jag kan kontakta er!
Tävlingen avslutas  2 Mars

Kommentarer som inte har med tävlingen att göra raderas!

Kommentarer :

#1: Din käraste fru

Jag är med! :D

skriven
#2: Amaaaanda

Jag har gillat och jag är meeed :D

skriven
#3: annica la sundström

jag är med! gillar o delar på fb

skriven
#4: Camilla Sandmark

Hej!

Jag är med! Gillar och Delar på fb!

skriven
#5: Nella

Jag är med! :)

skriven
#6: Aida

JAg är gärna med =) Har gillat på facebook och delat =)

skriven
#7: Lili

Jag är med.

redan gillat ThePinkChili på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas.

skriven
#8: Elisa Huolman

Provar lyckan för Bodybutter är mums för torr vinterhy!

Delar vidare på FB



Elisa Huolman

skriven
#9: Camilla

Jag har gillat och delat!

skriven
#10: Jeanette Ståhl

Gillar sedan tidigare och har delat den här mysiga tävlingen på Facebook! Hoppas!

skriven
#11: Maria M

Åh denna butter vill jag testa,

Så att även min torra hud får festa ;-)



Gillat och delat på facebook!

skriven
#12: Sandra

Gillar & delar såklart :D

skriven
#13: Anna-Lisa

Jag är gärna med, gillar på fb.

skriven
#14: Heidi

Hej du! Gillat på fb. Delat på bloggen. Ha de gott! =)

skriven
#15: Ulla Olsson

Är med så klart. Gillar och delar på fb.

skriven
#16: Emma N

Gillar på fb (Emma Norrman), vill gärna vara med & tävla!

skriven
#17: Sarah Williams

Jar är gärna med! Har gillat och delat på facebook.

skriven
#18: Susanne L G

Jag är med och delar givetvis även på FB. :)

skriven
#19: Amanda Bach

Jag är med och tävlar! :)

skriven
#20: Maria Olsson

100% pure tilltalar mig!! Jag vill vara med i utlottningen, gillar också på FB.

skriven
#21: Amanda

Jag är med och har delat tävlingen på facebook (Amanda Hesselgard)



La även till din blogg på bloglovin! ;)

skriven
#22: qat

Åååh! Vilke härlig tävling! Jag är med och har gillat (ana nordlander lund) :D

skriven
#23: Petra W

Jag är med gillar och delar Petra Wikström på FB

skriven
#24: Sofia

Är meeed!

Har gillat och delat på FB som Spike rauk-zombiebag :)

skriven
#25: Clara

Jag är med =)

Har gillat

skriven
#26: Nina

I´m in!

skriven
#27: Helena

Jag är med och tävlar! =)

skriven
#28: susanna

Åhh.. älskar 100% pures produkter, jag vill vara me och tävla! Jag har delat på facebook och gillar The Pink Chili. vore störtskönt att vinna, behöver en body butter då min är slut och inte har råd just nu att handla en ny sådan. kram sanna

skriven
#29: Paul

Jag är gärna med, det hade varit en fin vinst till min underbara fru :-)

Har gillat på facebook med namnet Paul m holm, och så har jag skrivit om tävlingen där..

Ha en fin kväll

Paul

skriven
#30: Åsa

Jag är med, har gillat på Facebook!

skriven
#31: Isabella

Jag är meeeed! :D

skriven
#32: Christina Frick

Roligt iniativ med tävling. Jag har delat och gillat på Facebook

skriven
#33: Ausra

Med och gillar!

skriven
#34: Anneli

1. Jag är med!

2. Gillar på facebook (Anneli Ek)



Ha en riktigt härlig dag!

skriven
#35: Ida

Jag är gärna med!

skriven
#36: Cassandra

Jag är med! :)

Delar på FB (Cassandra HS)



HOPPAS! :D

Kram Cassandra

skriven
#37: Gabriella

Jag är med :)) har delat!

skriven
#38: Camilla

Jag är med! :)

Har gillat på facebook (Camilla Jonsson)

skriven
#39: emma rudbeck

jag är med

gillat på fb emma rudbeck

delar på fb hoppas på tur

skriven
#40: Eliza

Jag är med och tävlar!

Gillar på fb (Eliza Barlow)

skriven
#41: Solbritt

Har gillat på fb

Vill gärna vara med och tävla.

skriven
#42: Emelie

Jag är gärna med och tävlar :)

Gillar med namn Emelie Berntsson.



Kram!

skriven
#43: Anna B

Gillar, delar och håller tummarna - Anna Berglund

skriven
#44: jenn

Klart att jag vill vara med! Jag har gillat med namnet Barbados jenn och tipsat pa FB : https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=237675666324141&id=100001497661331

skriven
#45: Lena

gillat på facebook, ska också dela nu :)

skriven
#46: Natalie Patzer

Jag är med! :) Har självklart gillat på fb!

skriven
#47: Nathalie Eriksson

Jag är gärna med :D Gillar på & delar på fb :) (Nathalie Eriksson)

skriven
#48: camilla

Jag är med! Jag har Gillat och delat!

skriven
#49: sophie

jag är med! har gillat!

skriven
#50: Pernilla W

* Klart jag är med :)

* Gillat på fb (Pernilla Wamsjö)

* Delat på fb

skriven
#51: Helena Lindgren

Jag är med gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

skriven
#52: Paola Allegrini

Gillat, delat och är gärna med!

skriven
#53: Gerdan

Jag är gärna med, har gillat och delat.

skriven
#54: Annika Nilsson

HEj!

Jag vill vara med!

Jag har gillat och delat på FB!

skriven
#55: Carola L

Jag är med gillar på FB (Carola Lind)

skriven
#56: VS - Anna

I am in!



//Anna

skriven
#57: Anna Tieu

Gillat och delat på FB!!! Hoppas på vinst!



Anna

skriven

Kommentera inlägget här :