Höjden av otur

Jag måste dela med mig av min besvikelse och jag vet att ni förstår mig. Speciellt ni lacknördar.
Jag har lackat naglarna typ 2 gånger sedan Augusti. Jag har lixom tappat suget på att lacka naglarna,men jag blir fortfarande lycklig och varm i själen av att titta på lacken jag har.
Jag har suktat efter Isadoras "Rocky ruby" från deras Holograpic sedan jag såg första pressbilderna. Idag skulle jag köpa det. Jag var inne på Affection (skönhetskedja i Värmland) och hade ögonen inställda på lackstället. En mamma med barn står dock där så jag väntar snällt på min tur.
"-Men då väljer jag det här då, Rocky ruby" säger mamman till barnet. OCH HON TOG DET SISTA! Mitt framför mina ögon. Åeh, det lack som skulle få igång mitt lackintresse igen. Det enda lack på flera månader som gett mig lackorgasm. Imorgon är det jag som kollar igenom varenda butik i Karlstad om så krävs!!

Har ni varit med om något liknande? Kom igen nu, dela min sorg ;)

 

Kommentarer :

#1: Camilla

:-D Nope.

The internet is your best friend.

Svar: Ja,visst finns det massor av liknande och värre historier på nätet men nu ville jag gärna höra mina läsares historier.
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#2: Sofies skönhetsblogg

Vad jag minns har jag nog inte varit med om liknande (som tur är!) men jag lider med dig ändå för kan absolut tänka mig känslan med tanke på hur mycket lack man har sprungit runt och letat efter de senaste åren! ;D

Hoppas du hittar det på någon annan affär! :D

skriven
#3: Helena

Men gulle! Jag hade nog fasiken börjat lipa om jag varit du. Nä, jag har nog inte varit med om något exakt lika, men jag lovar att hålla utkik efter det här lacket åt dig.

Svar: Du är gulle! Jag hade tur på Åhlens idag, hon fyllde på precis när jag kom så jag fick ett alldeles nyuppackat Rocky ruby :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#4: Karin Molin

Va surt! Nästan så att du skulle sagt till dem att ta ett annat istället :p

Svar: Jag var faktiskt nära,men dom var faktiskt först så jag fick tjura för mig själv ;)Som tur är fick jag tag på ett på Åhléns förut! Här ska lackas igen :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#5: Lela

Förstår din frustration även om jag inte varit med om något liknande själv. Och vilken tur att Åhlens precis fått in nya, istället för att komma sist kom du alltså först denna gången:)

Bara hoppas att den håller för förväntningarna nu då.

skriven

Kommentera inlägget här :