New in- Mellandagsrea

Jag har shoppat massor på mellandagsrean,men det kommer i lite uppdelade inlägg så att det inte blir för mycket på en gång.
 

♥ Jag älskar Escadas parfymer som ni nog vet vid det här laget. Affection sålde ut "Cherry in the air"  för halva priset, så jag betalade 220:-/30 ml. Dessutom betalade jag med presentkort så jag fick den gratis. KAP! För den doftar underbart gott och diskret av körsbär. Mums!

♥ Angry birds mascara från Lumene. Närmare bestämt Volume maximazing mascara. Jag har tillräckligt många mascaror, både öppnade och oöppnade. Men jag kunde inte motstå den extrema söta förpackningen och det faktum att den var nedsatt från 109:- till 35(!!):- Denna köpte jag på Åhléns.

♥ Viva La Diva är ett av mina favoritbudgetmärken, och jag har sedan tidigare ett par glittereyeliners därifrån.
Igår fick rosa "Pink" och gröngula "Peridot" följa med hem. Jag har dock inte kunnat sluta tänka på den grönblåa så jag ska tillbaka idag och se om den finns kvar. Dessa kostar ynka 33:-/st.

Pink ser ut som en eyelinervariant av nagellacket Rocky ruby från Isadora. Jag fick förresten tag på det lacket igår så jag ska äntligen lacka naglarna sen.
 

Kommentarer :

#1: Sofies skönhetsblogg

Cherry In The Air är underbaaar! :D
Vilken tur att du fick tag på nagellacket! :D

skriven
#2: Karin

Alltså mascara med Angry Birds? Känns lite som fel produkt till fel åldergrupp!? Ser fram emot att se bilder på den in action.
Parfymen från Escada är underbar, älskar körsbärsdofter och denna är perfekt utan att bli för mycket eller för syntetisk.

skriven
#3: Helena

Något är mycket fel.. För jag är sugen på att gå på mellandagsrea. Jag brukar undvika det som pesten annars.

skriven
#4: Dess/Drömteori

Den luktar gott! Och jag gillar Viva la Divas eyeliners jag också, skrev om en för några dagar sen!

skriven

Kommentera inlägget här :