Torsdag

Åh vad ni är fina alla ni! Ni läsare gör det fantastiskt roligt att blogga. Och jag vet att ni uppskattar min blogg och mina inlägg även om ni inte kommenterar.
Jag ska svara på alla kommentarer när jag kommer hem. Har verkligen ingen ork just nu.
Vintersemester är underbart men det kör slut på en.
Idag har vi åkt en riktigt lång skotertur och avslutat i badhuset. Simmade flera länger innan jag satte mig i utomhusjacuzzin.
På lördag kväll är jag hemma och då blir det lugnt till Tisdag då jag åker till Stockholm för ett pressevent på Onsdag. Kommer bli så sjukt kul och jag Längtar!!

Nu ska jag kravla mig i säng och drömma underbara drömmar innan jag vaknar upp till ytterligare en vacker snödag.
Puss på er!



Kommentarer :

#1: Anonym

Kram till dej med! Och hoppas du får en fortsatt trevlig '' semester'' :)

skriven

Kommentera inlägget här :