The body shop Christmas '13

The Body shop har verkligen varit produktiva med nya produkter under hösten. Och äntligen är julkollektionen här. Som jag längtat! Jag hade tyvärr inte möjlighet att gå på bloggvisningen för julkollektionen. Jag grät blod över det men ibland så krockar det med livet. Här får ni en snabbkoll på vad kollektionen innehåller.
Jag ska direkt hugga in på produkterna, testa och fota och ha kul.
Jag ber dock om ursäkt för "kartongbilderna". Jag har jättebråttom och borde inte sitta här nu. Men har lovat att ta tag i bloggen igen!

Något ni är extra nyfikna på och vill se först? Jag vet nämligen inte vilken ände jag borde börja i.

Ögonskuggspaletter, body butter, skimmer i massor, duschtvål och läppstift är några av produkterna som huserar i julens kollektion.
Vinterns dofter är (samma som förra årets) Cranberry joy, Vanilla bliss och Ginger sparkle. Min favorit är Cranberry joy. Jag har alltid varit svag för syrliga dofter som är söta på samma gång.


Min sambo älskar när jag får pressutskick och bokstavligt talat dök på Ginger sparkle-duschtvålen längst till höger i bild. "-Kan jag få den hääär?" Såklart fick han det!


Kabukiborsten som är gjort av syntetisk cruelty free hår är den mjukaste jag någonsin känt tror jag. Helt fantastisk!



4-step paletterna har funnits i sortimentet ett tag,men dessa två kombinationer är nya för iår.
 

Kommentarer :

#1: Jennifer

Är väldigt nyfiken på ögonskuggepaletterna!!

skriven
#2: Emma

Jag har funderat på att köpa deras julkalender i år, hade den för tre år sen och tycker jag är värd en i år ;)
Grattis till bebisen :)!

skriven
#3: Erica

Läppstift, visa läppstift! :) Är jättenyfiken på hållbarheten!

skriven

Kommentera inlägget här :