Depend GeLlack Neon 2014

Neoner är en återkommande trend varje år. Jag tröttnar aldrig! En skrikig neonfärg till sommarens brunbrända händer.. åååh! Depend har länge haft neoner i sitt minilack-sortiment och utökar nu sitt GeLlack sortiment med 6 stycken neonfärger. Vi tar oss en titt!

Neonlacken kommer finnas i butik from v17 och kommer kosta 89:-
Gillar ni neoner, eller är ni trötta på denna återkommande sommartrend?

Det är väldigt svårt att få till rätt neoinga nyans på lacken tyvärr. Men Pink neon,Orange neon och Coral neon är helt galet neoniga! Yellow neon hade jag önskat var en mer "ren" gul, denna drar lite åt grönt och blir lite smutsig. Fuchsia neon är enligt mig ingen riktigt neon, men helt klart en vacker färg. Turquoise neon är heller ingen klockren neon, men ett fruktansvärt fint lack. Även om det drar lite för mycket åt grönt för att vara turkost.
Dom som tilltalar mig mest är helt klart Pink, Orange och Turquoise. Undrar bara vilket jag ska dyka på först!
 

Kommentarer :

#1: Nina

Du vet redan svaret på vilken du ska testa först! :D :D

skriven
#2: Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Åh du måste berätta hur de var! Jag är så sugen på att testa gellack :D

Sv: haha men eller hur! En utav våra katter är också väldigt sugen på att hoppa in och mysa i vagnen haha! ;)

Svar: Vet inte hur just dessa neoner är, men har testat andra Gellack från Depend och dom är grymma! Lättfixat och håller länge :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#3: Vildana Mesic

Behover man na UV lampa for dessa gel lack??

Svar: Nej men en LED-lampa däremot. Vet inte riktigt vad skillnaden är dock. Men lacken sitter riktigt bra i 2-3 veckor :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#4: Lackert

Använder ju inte gellack men jäklar vilka snygga färger

skriven

Kommentera inlägget här :