LCC- Achieve

Här kommer ett lack från LCC. Achieve är ett ljust rosa lack (som är något ljusare i verkligheten än på mina bilder) som är fint, men inte värst tilltalande för mig. Men med över 400 lack i samlingen är "vanliga" färger inget jag sträcker mig efter särskilt ofta. Men det är absolut en färg alla borde ha i sin samling, oavsett nörd eller genomsnittlig konsument. Jag har inget att anmärka på formulan, crelly som är lättapplicerat men kräver ett par tre lager för täckning. Penseln är fantastisk! Priset är ganska högt med tanke på mängden (119:-/8ml) men jag förstår också att priserna måste ligga lite högre för ett nytt märke som håller på att etablerar sig.

Summan är ett lack som är trevligt att lacka med, riktigt bra pensel men ett högt ML-pris.



 
 



Lacket innehåller lite skimmer, men jag upplever att det drunknar på nageln.
 

Kommentarer :

#1: Mona

Hej,
Tänkte tipsa dig om ett lack som iaf jag älskar. Det heter Kure Bazaar och är 85% naturligt. Jag brukar köpa mitt på pureproducts.se men tror att det finns fler shoppar som säljer det. Finns i typ huru många härliga färger som helst :)

skriven

Kommentera inlägget här :