Lush- D'fluff

Hallelujah! Jag har hittat en produkt jag verkligen inte vill eller kan leva utan! Det handlar om D'fluff från Lush. Ett rakskum med bla färska jordgubbar.
Såhär beskriver Lush produkten "Färska jordgubbar ihopvispade med mjukgörande Rättvisemärkt Kakaosmör från FUNDOPO-kollektivet (i dominikanska republiken) för en superfluffig raktvål som gör dig avfluffad och len. Denna marschmallowliknande godsak innehåller kokosolja, lönn och majssirap och äggvitor som ger en lätt konsistens och gör avfluffandet till en dröm.Doften består av rättvisemärkt vanilj absolut, söt vildapelsinolja och ros absolut. Den bästa rakninghen någonsin"

Jag använder detta skum under armarna och på benen och det är helt galet vilken fantastisk känsla den lämnar efter sig. Huden känns väldigt len,mjuk och återfuktad. Dessutom doftar den som en jordgubbsdröm och ser ut som en härlig mousse! Min sambo brukar klappa mig över benen likt en katt när jag använt den här. Tummen upp!
Min burk är snart slut så jag ska strax beställa en ny. Enda rakskummet jag behöver!

Den lilla burken på 70 g kostar 109:-
Den större burken på 150 kostar 189:-
Väl värda pengarna för den är himla dryg och lite produkt behövs för ett bra resultat!

 
Jag ber om ursäkt för den låga uppdateringen. Sambon har haft semester, Saga är asrolig att umgås med nu när hon är snart 4 månader, husköp,lägenhetsförsäljning, trasigt minneskort är bara några av anledningarna till att tiden försvinner. Recensioner är lätta och går fort att skriva, men jag hoppas att dom är okej att läsa? Jag lovar att uppdateringen kommer bli bättre snart!

Kommentarer :

#1: Helena

Den här vill jag absolut prova! Får skicka in ungarna på Lush när dom ska till Göteborg :)

Svar: Det tycker jag du gör helt rätt i! Älskar den :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :