Nytt från Ullared

Förra helgen spenderade vi i Ullared. Många tusenlappar gick åt och självklart kom jag hem med skönhetsrelaterade prylar! Detta är dock bara en del av det, då resten ligger i påsen som blev kvar hos svärmor. Säg till om det är något ni vill ha en närmare titt/recension på så fixar jag det direkt!

Isadora- Bananas 20:-
Isadora- Ocean drive 20:-
Isadora Sugar nails- Macaron 50:-
Claudia- Purple glitter 10:-
China Glaze- Stoked to be soaked 20:-
China Glaze- Ruby Pumps 50:-
China Glaze- Dune our thing 20:-
Nivea refining peel of mask 9:-
Wet n wild eye shadow palette - Poster child 40:-
Wet n wild Cover all 25:-
Wet n wild waterproof eyeliner 20:-
Bats extra effective antiperspirant 23:-
Loreal men expert Anti blackhead scrub 65:- (Till sambon och hans pormaskar)
Depend nail polish remover 17:-
Claudia glasfil 25:-
Ecotools eye shadow brush-35:-

 

Kommentarer :

#1: Lackert

Härliga fynd du har gjort :) Var där för några veckor sedan men tyvärr fanns det knappt något från wnw då, jätte urplockat. Annars brukar jag passa på att köpa just wnw men blev ju en hel del annat

skriven
#2: Martina - Colourize Me

Har använt Bats i lite mer än ett år nu, och jag gillar den massor. Började använda den när jag jobbade med att städa på Ringhals och svettades som en galning hela dagarna. Funkar bra!

skriven
#3: Martina - Colourize Me

Synd att vi inte kunde ses förresten :((
Men du! Hurula spelar i Karlstad i November och jag tänkte åka dit, och då kanske vi hinner ses!

Svar: Ja för fan! Det måste vi hinna :D Behöver du och nån polare sovplats finns det hos mig :D Kommer dock bo en liten bit utanför stan (20 min med buss) men bussen kostar inte så mycket och jag är fantastiskt sällskap ;D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#4: Helena

Mycket bra grejer. En sån glasfil har jag, Kanonbra!

Svar: Älskar den! Hade inga stora förhoppningar eftersom den kostar 25 spänn men tji fick jag! Önskar jag köpt fler dock :(
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :