Peacock glitter

Hade lite tid över så jag tänkte sätta mig och leka med lite smink, det var ett bra tag sedan. Tyvärr insåg jag att jag packat ner 5 av 6 sminklådor och den återstående innehöll inte så mycket roligt. Nåväl, ville mest göra något för att kunna lära mig hur kameran fungerar. Jag har haft systemkamera i 3 år. Och i 3 år har jag trott att det varit världens sämsta. Det visade sig att jag missat en knapp. Den där man ändrar inställningarna! Jag har fortfarande inte kommit underfund med allt, men practice makes perfect.
Det resulterade i en blågrönglittrig skapelse som liknar en annan make up jag gjort, men jag älskar påfågelsfärger så det gör mig inget alls!

Alla skuggor kommer från Wet n Wilds lilla palett med sex skuggor som heter Pride.
Brynen är Anastasia Hyper color Electric blue.











 


Kommentera inlägget här :