Viva la diva Brow bar

Brynkit är här för att stanna och jag älskar dom! Jag har hur många som helst, och har några kvar att visa er. Tyvärr gick mitt minneskort där jag fotat när jag använder produkterna sönder och jag har inte hunnit fota nya,men ni får produktbilder iallafall.

Brow bar innehåller allt man kan tänkas behöva, kanske t.o.m lite mer än det man behöver om man inte är inbiten skönhetsnörd. Pincetten fungerar oväntat bra för att vara så liten och jag gillar den faktiskt. Den har bra stuns och gör det enkelt att plocka upp strån. Till de allra allra minsta stråna föredrar jag dock en spetsigare och vassare pincett. Skuggorna är mjuka och enkla att jobba med, helt klart sjukt bra brynskuggor!

Brow bar kostar 139:- (kap!) och finns där Viva la diva säljs.

 
 
 
Plus för sjukt fin förpackning!
 


Kommentarer :

#1: Lackert

Vilket kanon pris, kanske nåt att testa då

skriven

Kommentera inlägget här :