Måndag

Jag gillar inte "försvarsinlägg" varför jag inte bloggat, men känner att jag vill ge er ett nu ändå. Anledningen är att jag väntar på besked. Ett besked som kommer vara ganska avgörande för mitt mående kommande veckorna/månaderna. Nej, jag är inte sjuk. Det är inget sådant besked. Jag spenderar för mycket tid på att älta om beskedet kommer bli negativt eller positivt. Jag borde blogga för att inte tänka på det, men jag kan inte tvinga mig att blogga om något som jag egentligen struntar i just nu. Det är inte kul för varken er eller mig.
Och jag vet att jag säger A men inte B,men nu vet ni iallafall varför det inte kommer upp några inlägg just nu. Imorgon har jag ett möte, och förhoppningsvis får jag beskedet då och inte behöver vänta några veckor till. När jag fått, om jag får, positivt besked så kan jag berätta för er vad det är. Men inte just nu ♥

Håll tummarna för mig så hörs vi snart igen. Jag lovar!

Livar upp ett dystert inlägg med en bild på dagens mage. v33 är vi i redan! Helt sjukt vad fort tiden går!!
 

Kommentarer :

#1: Helena

Självklart håller jag tummarna! Fina mysiga magen :)

skriven
#2: Camilla

Håller tummarna att du ska få det besked du vill ha!

Och ja, jäklar vad fort det går! Tyckte nyss du berättade att du är gravid. :)

skriven

Kommentera inlägget här :