Apolosophy bronzing powder

Förra veckan fick jag hem några produkter från Apotek Hjärtats egen make up serie Apolosophy. Bla det här bronzing powdret som jag dök på direkt. Det är egentligen lite för mörkt för mig just den här årstiden (02 Dark bronze) men jag gillar det såpass mycket att jag använder det ändå. Tar lite mindre och suddar lite mer bara.
Pudret är lättapplicerat och blir jämt och fint på huden. Dessutom är hållbarheten kanon! Det har klarat både snöblandat regn och powernaps. Eftersom jag, av förståeliga skäl, är ganska trött numera brukar jag oftast somna en liten stund på dagen. Men när jag vaknar ligger pudret lika perfekt som innan!

Rekommenderar verkligen det här till er som letar efter ett riktigt bra bronzing powder!
Det finns att köpa på Apotek hjärtat och just nu är det 25% rabatt på alla Apolosophy-produkter!

Har ni testat något från Apolosophy? Någon speciell produkt ni vill tipsa om som jag inte borde missa?
 



-Produkten är skickad till mig i pressyfte. Detta har inte på något sätt påverkat mitt omdöme om produkten-
Läs min policy om pressprodukter HÄR.

Kommentarer :

#1: Julia, Junes abstracts

Vad fick du mer? Nyfiken! Jag är verkligen förtjust i mina Apolosophy-produkter :)

skriven
#2: Anna

har gott och pillat lite på en beig vit ögonskugga, pudret ser fint ut, är lite kär i förpackningen haha, kramar Anna

skriven

Kommentera inlägget här :