Flytt

GISSA VILKA SOM FLYTTAR TILL HUS I SLUTET AV SEPTEMBER!!? Och det allra bästa är att jag kommer få ett helt rum enbart för mitt smink. Ett helt rum att inreda med smink. Jag har så många visioner i huvudet! Och jag kommer få inreda Sagas rum! OCH jag får ett helt rum enbart till ormarna. Mina ormar kommer få ett eget rum. Stolt mamma!

Uppdateringen här är verkligen under all kritik! Men Saga blir större och större och hon är faktiskt riktigt rolig att umgås med nu, så det är henne jag prioriterar. När hon sover gosar jag med sambon och vovven. Förresten, Saga fyllde 3 månader igår. HUR fort får tiden gå egentligen?

Jag håller på att planerar inlägg och ska ta en heldag och bara skriva,fota och publicera!
På tal om flytt. Jag har även planer på att flytta bloggen, är trött på blogg.se. Vet inte riktigt när flytten sker men det kommer iallafall bli egen domän på webbhotell.

 
Hoppas ni har det fantastiskt i sommarvärmen och inte bryr er så mycket att uppdateringen här är låg! <3

Kommentarer :

#1: Lackert

Grattis! Spännande med hus och sminkrummet

skriven

Kommentera inlägget här :