MUR Scandalous lips

Igår fick jag äntligen hem min beställning från Make up revolution. Som jag har väntat och varit nyfiken. Paketet var förvisso framme på 6 dagar, men när man väntar paket kan ingen väntan vara kort nog!

Jag måste först och främt klaga ur mig på hur besviken jag är på Immoral och Felony. Helt omöjliga att få jämna, även om man smackar av färgen på en servett mellan lagren. Blir fläckiga och är inte alls trevliga. Verkligen synd för
jag störtgillar färgen på Immoral! Övervägde att visa swatches på dom på händerna, för det ser förjävligt ut när det sitter på läpparna och bilderna blev också därefter. Men jag gillar när det är enhetligt.
Men de andra två är helt fantastiska. Mjuka, lätta på läpparna och bra pigmenterade. Väldigt härliga på läpparna då de känns mer som ett tjockare läppglans om ni förstår vad jag menar? Härlig glans blir det också.
Jag vet inte hur hållbarheten är då jag bara swatchade nu, men Depraved sitter på läpparna just nu så det kan jag återkomma om.
Nu: bilder!

Vilket gillar ni bäst? Jag har lagt bilderna i favoritordning.

 

Kommentarer :

#1: Amanda

Men va lustig den blåa blev, ser nästan ut som när man haft på sitt läppstiftet i en evighet och det är på väg bort. Men jag diggar skarpt alla färger!

skriven

Kommentera inlägget här :