Fräscha sommarnyheter från Lush

 
För ett par veckor sedan hämtade jag ut ett paket med sommarnyheter från Lush. Lush är ett av mina favoritmärken så det var ett välkommet tillskott i samlingen. Sommarens nyheter består bla av tvålar, raktvål och kroppsbalsam. Jag har inte hunnit testa allt men hittills är D'Fluff min favorit. Jordgubbsfluffet ser amazing ut och jag får lust att ta en tugga!

Har ni någon favoritprodukt från Lush som jag bara inte får missa?

African paradise är ett kroppsbalsam som appliceras i duschen på våt hud och sedan sköljs av för en silkeslen hud. Innehåller bla sheasmör,moringaolja,aloe vera och ylang ylang. 349:-/245 g
 



D'fluff är en raktvål som ser ut som vispad jordgubbsgrädde. Gjord på jordgubbar,kokosolja, lönn-och majssirap,kakaosmör och äggvitor gör den rakningen lätt och huden återfuktad och mjuk. Kan även användas som rengöring på kroppen. Priset ligger på 109:- för 100g och 185:- för 250g.


Zest är en hårgelé som doftar av apelsinjuice,pomerans och neroliolja. Medium till stark hållbarhet och stadgan kommer med hjälp av sockret från apelsinjuicen. Inspirerad av punkare som använde florsocker för att ställa upp sina tuppkammar. 199:-/100g



Parsley porrige soap (T.V)
Växtbaserad tvål med antibakteriella örter och exfolierande havre. En kombination av timjan och tea tree-olja tillsammas med havre både rengör och skrubbar kroppen. 69:-/100g
Mangnificent (T.H)
Saftig mangotvål med både färsk och torkad mango. Frukten hjälper till att rengöra huden och tillför en hel rad olika vitaminer, mineraler och antioxidanter. 69:-/100g.



Granny takes a dip är en badbomb med doft av ingefära,peppar och citron. Citron höjer humöret, ingefära och peppar värmer och ökar blodcirkulationen. 59:-/st
 


Kommentarer :

#1: Beautybylinda

Älskar Lush, jag föll direkt för kroppsbalsamet :)
Sedan innan gillar jag lemony flutter

Svar: Jag har inte hunnit testa balsamet, håller just nu på att testar Niveas version. Men ska ta mig an Lush's när det är slut :) Har hört mycket bra om Lemony flutter en har aldrig tagit mig i kragen. Är riktigt dålig på att smörja in mina nagelband dessutom :(
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :