Grön onsdag: Gina tricot- Turquoise dust

Grön onsdag idag,min favorittemadag! Idag visar jag Turquoise dust från Gina Tricot. Ett helt fantastiskt fint lack, om än med halvdana bilder då jag inte hade tid att ta fler. Som en blandning mellan metallic och skimmer, med toner av guld,grönt och blått. Till råga på det så innehåller det blått lite större glitter och silvriga hexagoner. Men det är skirt, åh så skirt. Tror jag har 4 lager på bilderna men det skulle absolut inte skada med ett 5e. Nästa gång blir det underkläder! Torktiden blir väldigt långsam med så många lager, men det var det absolut värt. Det går nog fortare med Seche vite, men min flaska hade precis tagit slut. Nu är det förrådet dock påfyllt igen.

Kika in hos Karin för att ta del av fler fina gröna lack eller vad med själv vetja!





 

Kommentarer :

#1: Blowfish

Har varit sugen på detta ett tag nu, men orkar nog inte med så långa lager. Men väldigt fint :)

skriven
#2: Lacky Corner

Påminner inte detta om Mermaids Dream från Deborah Lippman? Kan nog inte påstå att det är en favorit faktiskt.

skriven
#3: Karin || Vacker & Underbar

Väldigt snyggt! Kul att du gillar Grön Onsdag! <3
Helena: Jag gjorde en jämförelse mellan detta och Mermaids Dream för någon månad sen, de är inte så lika faktiskt.

skriven
#4: Lottsky

Vad fint! Både nyansen och glittret tilltalar mig. =)

skriven

Kommentera inlägget här :