Make up revolution Scandalous lips

Imorse bestämde jag mig för att införa ett köpstopp då jag måste spara pengar. Ska nämligen spendera en hel helg i Ullared i Augusti. 10 minuter efter att jag infört stoppet ser jag det HÄR inlägget om Make up revolution hos HONI. Jag hade aldrig hört talas om märket och blev störtförälskad. Men jag lyckades lägga band på mig själv och bara beställa 4 läppstift. Ett läppstift kostar 1 pund, alltså ca 11 kronor. Och med koden MUR25 får man 25% rabatt så jag betalade bara för 3 stift, det är nästan gratis så det räknas inte som att jag brutit stoppet. Men efter Ullared ska jag lägga en feting beställning, for sure!!

Dessa stift är Limited edition och heter
Felony,Vice,Immoral och Depraved. Det rosa verkar inte gå att beställa och jag hittar inget namn på det.
Jag är dock galet nyfiken på Depraved, men även Felony ser sjukt fint ut. Hoppas på att det är relativt bra pigmenterat.

 

 
 
 

Kommentarer :

#1: Lackert

Wow vilka spännande färger, priset låter ju jätte bra :)

Svar: Ja jag är riktigt nyfiken på dessa! Återkommer helt klart med recension :D
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :