Viva la Diva Nudie two

Nudie Two innehåller 12 neutrala skuggor för en "naken" look. Jag tycker att kvaliteten på skuggorna skiftar väldigt mycket,men det är en himla fin och användbar palett. De första 5 skuggorna (förutom Stunning) är väldigt tråkiga och opigmenterade. Men de resterande 7 är väldigt fina. Paletten innehåller både matta och skimriga skuggor. Jag skulle till och med vilja påstå att No limit är metallic. De skimriga skuggorna smular tyvärr en del, så jag skulle rekommendera en klistrig bas, tex MUS high tech lighter, istället för en vanlig primer. Jag har swatchat på Too Faced Shadow insurance.

Denna palett finns på Åhléns och kostar 159:-



No limit är en av mina favoriter tillsammans med Put it on och Exclusive.


 

Kommentarer :

#1: Lackert

Ser ut att vara väldigt fina och användbara skuggor som passar alla tillfällen

skriven

Kommentera inlägget här :