Bangerhead- Fresh me up dry shampoo

Förlåt! Jag har verkligen inte haft tid över till bloggen, och har det egentligen inte nu heller men har lite arkivinlägg som behöver publiceras innan dom drunkar i alla nya inlägg jag försöker fixa. Jag har dock lite svårt att fokusera på saker överlag, det blir nog så när man vet att ens lilla groda kommer om ca 20 dagar. Hoppas ni har överseende.

Bangerhead lanserade nyligen ett eget torrshampoo och jag fick hem det för test. Det är helt klart ett bra torrshampoo som gör det det ska. Får håret att se fräschare ut på några sekunder. Det är vitt och visst blir man lite vit i hårbotten men gnuggar man in det ordentligt så försvinner det. Det doftar inget speciellt, utan som vanlig hårspray tycker jag. Tycker dessutom att det ger en härlig volym till håret! Pluspoäng för designen, jag störtgillar!

Använder ni mycket torrshampoo? Jag missbrukar det. Speciellt under graviditeten då mitt hår är ka-ta-strof! Jag försöker att hålla tvättarna till 2 gånger i veckan, men det är svårt när håret blir fett en timme efter man duschat så torrshampoo har räddat mig många gånger!

Fresh me up finns just nu på kampanj hos Bangerhead och kostar 103:- (ord.pris 129:-)

 

Jag har mottagit produkten i pressutskick utan krav på recension. Allt jag skriver är på mina villkor och mina åsikter och tankar om produkten kan ej påverkas av någon annan.

Kommentarer :

#1: Amanda

Hej jag går på balsammetoden och fick detta torrschampo i min glossybox idag och undrar om man kan använda det under balsammetoden :) tacksam för svar<3

Svar: Hej! Ursäkta sent svar! Vad jag kan utläsa på ingredienslistan så funkar det här torrshampoot med BM :) Dock innehåller det alcohol denat som kan verka uttorkande på håret men det är fortfarande godkänt för balsammetoden :)
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven

Kommentera inlägget här :