Depend GelLack- Pink lady glitter

Nu till våren släpper Depend en hel drös med nya gellackfärger. Bland annat flera stycken glitterlack! Dessa kommer vi titta närmre på under veckan men nu vill jag visa Pink lady glitter.
Ett ljust och snällt rosa lack med större och mindre hexagoner och prismatiskt glitter. Ett väldigt fint lack som helt klart går hem hos en Rosa-junkie som jag själv, även fast jag föredrar starkare färger.

Detta var mitt första möte med GelLack, har tidigare bara testat SmartGels från Orly. Men jag har absolut inget att klaga på. Superlätt att applicera och härda med LED-lampa. Som bas har jag Depend glitter base coat, Depends version av peel off-lack. Det får ni recension på i veckan.

Gillar ni GelLack? Jag gillar verkligen grejen, även om det är extremt sällan jag har lack såpass länge som 2-3 veckor.









 
Taggar: Depend, Gellack;

Kommentarer :

#1: Evelinasfina Skönhetsblogg

Detta är precis vad jag gillar :) lagom rosa och glittrigt!

skriven

Kommentera inlägget här :