H&M- Poppy red

Det här lacket är 1 av 6 i en ask som jag köpte på H&M på rean i vintras för 50 pix. Ett väldigt fint rött skimmerlack som inte är något särskilt eller speciellt. Ett vanligt rött skimmerlack helt enkelt. Formulan däremot var som jag kan minnas väldigt bra och två lager behövdes för bra täckning. Helt klart värt sina 8:-
En röd färg som alla borde ha i sitt "grundutbud" i lacksamlingen.

 




 
Förresten! Jag kan inte göra någonting åt de två stora jävla reklamerna som sitter ovanför min header! Det är något påhitt blogg.se kommit på. Den avlånga har alltid suttit där, det har jag valt för att få blogg.se poäng. De andra två kan jag dock inte göra något åt men jag stör mig lika mycket som er!

Kommentarer :

#1: Helena

En jättefin röd färg. HM har mycket bra grejer.

skriven
#2: Evelinasfina Skönhetsblogg

Färgen ser härlig ut och lite smått julig :)

skriven

Kommentera inlägget här :