Hawaiian tropic -14

Äntligen är dom här! Hawaiian tropics sommarnyheter. De har förvisso funnits ute ett tag,men jag har lite fullt upp med annat om dagarna ;)
Hawaiian tropic är mitt favoritmärke när det gäller solskydd och doften får hela Sveriges befolking att tänka på sommar.
Vi tar oss en titt!

Satin protection som är mjukgörand och ger huden lyster. Finns i SPF 15,30 och 50+.
Min favoritserie Silk hydration kompletteras nu mer SPF 10. Finns i SPF 10,15,30 och 50+. HÄR kan ni läsa min recension från förra året.
Protective dry oil spray fanns tidigare i SPF 8 och 15, men har nu fått sällskap av 10.
Den största nyheten för i år har varit en produkt som jag verkligen saknat i sortimentet. Nämligen Silk hydration för ansiktet. Iår är den här! Silk hydration face SPF 30 är precis som kroppsskyddet väldigt återfuktande. Face har ett skydd på SPF 30, vilket är det jag alltid använder till ansiktet. Krämen är utan olja och går fort in i huden utan att lämna en hinna ovanpå. Denna har jag redan använt hur mycket som helst, så recension kommer inom kort. Plus för pumpflaskan!

Är ni noga med solskydd? Vad använder ni för SPF?



 

Kommentarer :

#1: Catta

Åh ser fram emot en recension! Måste definitivt testa själv sen, men hade velat ha en med spf 15.. hoppas de dyker upp också ;)

skriven
#2: daPerley

Låter ju lite lockande, blir knäpp på niveas solskydd som lämnar ett extra "hudlager".

skriven
#3: Katten Jones

För mig är doften ett jätteproblem. Kokos, vanilj och musk är alla dofter som får min mage att göra kullerbyttor... Inte så roligt. Och tråkigt då det verkar vara en bra produkt.

Jag använder gärna 30 eller 50 SPF när det kommer till solskydd. Får exem om jag bränner mig det minsta så är alltid försiktig :)

Svar: Ursäkta så himla sent svar! Sitter knappt med datorn längre,bara mobilen. Jag är heller inte så förtjust i mysk,men älskar vanilj. Kokos i viss mån beroende på hur den doftar och i vilken produkt. Himla synd att du inte gillar det för ansiktsskyddet är riktigt bra!
Usch, jag fick soleksem när jag var yngre men det har växt bort som tur är!
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#4: Anna

Måste använda spf 50, annars blir jag en liten kokt hummer ;)

skriven

Kommentera inlägget här :