The body shop Early harvest Raspberry and Fijian water lotus

När jag bodde i förra lägenheten försvann ofta min post och paket. Massor av pressutskick kom aldrig fram. Om det beror på utlämningsstället eller Posten ver jag inte. Jag berättade detta för Anna,som jobbar med PR hos The body shop,när jag var i Stockholm på julens pressvisning. Och hon kollade upp vilka av produkterna de hade kvar i pressrummet och skickade till mig. Tycker det var SÅ himla gulligt. Fantastiska Anna!

Hallon-serien är ju underbar och skrubben är fantastisk. Lika bra som blåbärsskrubben! Fijian water lotus är helt klart i min smak. Fräsch lätt doft som jag tycker drar lite åt melon. Tyvärr tror jag att dessa serier var Limited Edition, men om ni ramlar över de någon gång så slå till!





 

Kommentarer :

#1: Beautybylinda

Fy så tråkigt :( Har haft samma problem lite till och från, så frustrerande
Så snällt av henne :)

skriven
#2: Lackert

Det ser verkligen ut som hallonsylt :)

skriven
#3: Brownsugar

nice!

skriven
#4: linda

önskar verkligen hallon-serien kunde vara bestående, den är outstanding <3

skriven

Kommentera inlägget här :