Framsteg

Här har det ekat tomt! Men jag skyller på flytten och att den tagit mer tid och mer krångel än väntat. Men så blir det ibland. Just nu är jag i full färd med att fixa i ordning mitt sminkrum. Och såklart kommer ni få följa med på vägen. Hittills har jag tagit bort den fula bården och målat två lager vitt. Jag är fortfarande i valet om jag ska slänga på ett tredje eller låta mig nöjas med två. Imorgon ska jag sätta upp tavellister och få upp alla (nåja, många) nagellack.
Rummet kommer inte bli helt klart på ett tag, måste till Ikea och köpa hyllor och sminkbord men en bit på vägen kan jag komma ändå.

Det jag egentligen ville säga var att uppdateringen förmodligen kommer komma igång under veckan igen! Så länge bjuder jag på en bild på hur rummet såg ut innan. Huvva!

 
Från Instagram @Beautybym.se

Och såhär såg det ut efter ett lager färg. Innan jag hade målat lister och kanter med pensel dvs.
 

Kommentarer :

#1: Ann-Sofie/Colour it

Kul att måla och få det nytt och fräscht. :-) Det blir nog superbra när ni är färdiga. ;-)

skriven
#2: Lackert

Blir nog jätte bra sedan när det är klart. Härligt med ett helt rum till skönhetsgrejer :)

skriven

Kommentera inlägget här :