Makeup revolution Give them nightmares palette

Jag är ganska säker på att jag hade placerat den här paletten på min topp 5 om jag var tvungen att välja. Både grön och lila är bland mina favoritfärger på ögonskuggor och dessa är så himla pigmenterade och fina. De ligger på samma nivå som Sleek men billigare. Vi kikar på bilderna istället!




Alla skuggor är swatchade utan primer, och vissa är mindre pigmenterade än andra. Men över lag en fantastisk palett! Alla skuggor är swatchade i samma ordning som i paletten. Vilken är er favorit? Jag är väldigt förtjust i Lethal,I am watching you och Wicked. Galet vackra!



 

Kommentarer :

#1: Lackert

jäkligt snygga skuggor

skriven
#2: Shortylegsbeauty

Herregud så läcker palett :)
skuggorna ser härligt pigmenterade ut och färg blandningen är toppen :)
xx

skriven

Kommentera inlägget här :