Viva la diva Eye candy palette

Viva la Diva släpper en ny kollektion vid namn Smokin' hot som innehåller två ögonskuggspaletter, tvådelade läppstift, beauty books och nagellack. Hela kollektionen är riktigt lockande men jag fastnade extra mycket för den här fantastiskt fina ögonskuggepaletten vid namn Eye candy. Den ska jag traska iväg och kika in. Älskar förpackningen! Förresten,är det bara jag som störtälskar när ögonskuggor har namn?
Paletten innehåller även en primer vilken jag är ungefär hur nyfiken som helst på. Har VLD alltid haft det eller är den ny för paletten? Jag är en obotlig primernörd och testar gärna så många jag kan.

Priset ligger på 199:-

 

Kommentarer :

#1: Camilla

Åh, paletten ser jättefin ut! Jag måste också kolla in den :)

skriven
#2: Ann-Sofie/Colour it

Underbar palett. :-)

skriven
#3: Honi

Åh vad tjusig, så tråkigt att vi ingen VlD har i Danmark. Får kika när jag är i Sverige nästa gång :-)

skriven

Kommentera inlägget här :