Blå Måndag- Depend 422

Här kommer ett inlägg bidrag till Blå Måndag. Mitt första på ett väldigt bra tag, och det första i Emelies/Blowfish regi. Kika in där för mer blå lack! Idag visar jag upp ett himla fint skimmerlack från Depends höstkollektion. Riktigt bra formula, torkar hyfsat fort och täcker på ett lager. MEN NOTERA, jag har klippt ner mina naglar till baby size. På riktigt. Jag avskyr när naglarna är under fingertoppen,men med kommande dagars flytt tänkte jag att det var bäst att klippa ner dom helt och hållet så att jag inte bryter av dom och att dom får växa i lugn och ro efter flytten. Så 422 täcker nog bara på ett lager enbart för att mina naglar är minismå just nu! En himla vacker färg dock, ni vet sån där härlig midnattsblå som passar utmärkt på hösten!





 

Kommentarer :

#1: Lackert

Läcker färg! Var nog smart att du klippte ner naglarna, gör ju så jäkla ont om man slår av dom eller råkar dra upp dom

skriven
#2: Blowfish

Riktigt snygg blå nyans det där! :)
Tack för att du är med på blå måndag hos mig denna vecka :)

skriven
#3: Helena

Har ju också det här lacket och det är grymt fint! Tror att det var ett smart drag att klippa ner naglarna. Dom växer ju trots allt ut igen :)

skriven

Kommentera inlägget här :