Dagens- Electric

Det tog inte lång tid att hugga in på Electric-paletten som jag visade i senaste inlägget. JAG ÄR KÄR! Om ni har möjlighet och gillar färgglada skuggor KÖP. Bara köp! Blir ett snabbt inlägg det här, ska gosa med min lille avkomma ♥

Förresten, kan vi göra en deal? Jag blir bättre på att blogga,och ni blir bättre på att kommentera? Jag har som mål att blogga minst ett inlägg om dagen i en månad. För jag har inlägg i mappar så det räcker och blir över. Jag ska dessutom också bli bättre på att kommentera de bloggar jag läser!

Produktlista

Bas
Mary Kay foundation Beige 3
Rimmel Stay Matte translucent powder
MIYO Doll face powder Vanilla
Rouge och highlighter: Wet n wild Mega glo
Viva la diva sun blush bronzer

Ögon
Make up store high tech lighter Platina
Too faced Shadow insurance
Technic Electric palette
Mary Kay Ultimate mascara

Ögonbryn
H&M eyebrow pen Light brown
The body shop 2 in 1 gel eyeliner brown















 


Kommentarer :

#1: maddiie

Wow super läckert!

skriven
#2: Lackert

OMG så jäkla läckert! Nu vill jag ju åxå ha den paletten, bahah så surt att det inte finns nån dollarstor här

skriven
#3: Erica

Shit va häftigt! :)

skriven
#4: Blowfish

Riktigt färgglatt och snyggt :)

skriven
#5: Mona

Nu dog jag igen. Och när jag återuppstod föll jag som en fura!! Kan absolut tänka mig convertera till den lesbiska kärleken, trots att jag är så lycklig med min man!!! Ääääälskar dessa ögon!! Älskar klara färger!!!!❤️❤️❤️☺️😘😅😘

skriven
#6: Maria

OMG, jag älskar färgerna, man blir så glad av att se färglada sminkningar i höstmörkret.

skriven
#7: Emelie

Läckert! Så snygg färgkombination! :)

skriven

Kommentera inlägget här :