Favoriter just nu

Här kommer några av mina favoriter just nu. Säg till om ni vill ha närmare titt/recension på något!

Har ni någon favoritprodukt just nu?

♦ The body shop Smokey 2 in 1 gel eyeliner Brown
- Använder den här på yttersta delen av ögonbrynen. Funkar kanon och sitter som berget. Inbyggd pensel som faktiskt är väldigt trevlig. Inte överförtjust i den som eyeliner dock. Dryg som få, behöver pyttelite produkt för bra resultat.

♦ Ecotools 5 piece mineral set
- Borstar i reseformat som jag ähälskar! Kabukiborsten används både till mineralfoundation och puder. En fluffig och fantastisk mjuk puderborste gör det lätt att applicera puder. Använder även till bronzer om jag bara vill ha en lätt solkysst look. Concealerpensel som främst används till high tech lighter här hemma, men även concealer de få gånger jag använder det. En stor fluffig ögonskuggsborste för att sudda ut skuggorna. Den använder jag främst till bruna matta skuggor som inte kräver extrem precision då mina ögonlock är minismå och den här borsten är lite för stor vilket gör det svårt att vara exakt och inte få skugga överallt. Men den är så mjuk!
Anledningen att det heter 5 piece set men bara innehåller 4 borstar är för att neccesären de kommer i räknas som en i kitet.

♦ Mary Kay Ultimate mascara
- Hello lover! Ger mina fransar den volym och svärta jag vill ha.

♦ Wet n wild Comfort zone
- Fantastisk palett som följt mig nästan dagligen sedan jag fick hem den. Blandningen mellan matta och skimriga skuggor och nyanser gör den till en perfekt vardagspalett när man inte vill lägga massa tid på färg. Älskar den kopparfärgade!

♦ Bats extra effective women anti perspirant
- På väldigt kort tid har den här blivit min number one. Den doftar gott, håller torrt men torkar inte ut huden. Den torkar snabbt och håller dålig lukt borta. Jag vill lixom gifta mig med den här och skaffa små svettfria barn med den! Sjukt billig dessutom. Score på det!

Kommentarer :

#1: Lackert

Den skuggpaletten har jag med och gillar dom skarpt speciellt den halvan om går i grönt :), även ecotools är en favorit här fast jag har inte just dom borstarna

skriven

Kommentera inlägget här :