Technic- Electric palette

Den här paletten har jag suktat efter länge, men eftersom den (mig veterligen) bara finns på Dollarstore som ligger några mil från mig så har jag inte kunnat köpa den. Så gissa min lycka när jag hittade den på Oxhälja (Sveriges största marknad) nu i helgen. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara min kärlek och fasination för den här paletten utan att få det att låta som ett sponsrat inlägg eller utan att det blir en novell. Jag ÄLSKAR den. Skuggorna är sjukt krämiga och pigmenterade och lätta att jobba med. Den här typen av skuggor passar bäst på en klistrigare bas, tex MUS hightech lighter. Vilket är vad jag har swatchat på, i färgen platina. Dels för att skuggorna smular liiite men även för att skimret verkligen kommer till sin rätt. Och det är superlätt att bygga på med mer färg om man vill det.

Den kostar 30 kr på Dollarstore, jag betalade 35 (hade kunnat betala det dubbla) så jag tjänade på att köpa den på marknaden istället för att åka till Charlottenberg.

Vad tycker ni? Älskar ni den?

Här i solljus. Mina favoriter på översta raden är nr 2,nr 4 och nr 5.
På understa raden är det nr 2, nr 3 och nr 4. Men alla är så fina att jag vill gråta lite.




Skuggorna ligger i samma ordning som i paletten.


 

Kommentarer :

#1: Lackert

Wow vilka snygga och pigmenterade skuggor, priset är ju helt galet bra. Tror tyvärr inte att den finns och köpa någon stans här jag bor, har iaf inte sett den

Svar: Den är uuuuhuunderbar! HITTADE PÅ EBAY <3 http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=technic&_from=R40&_osacat=26395&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xtechnic+electric&_nkw=technic+electric&_sacat=26395
Beauty by M- Michaela Norlin

skriven
#2: Erica

Asså vadå på dollarstore!!?? Jises måste dit nuuuu! :)

skriven
#3: Mona

Denna. MÅSTE. JAG. HA!!!!!!!!!!!!!!! Vet du inga andra ställen den finns på????? Hade du kunnat tänka dig langa???? Är jag fräck som ber???? Bara säg nej, det tar jag!! Men den vann ju mitt hjärta fullständigt!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️💋💋💋💋💋💋❤️❤️💋

skriven

Kommentera inlägget här :